2011年12月20日

...

"但你都要接受我会有些许失落嘅事实~"

其实点解你要讲呢句咧...
你自己就爽啦,有咩唔顺都发泄出黎...

而我, 可以做到噶话会尽力去做,
做唔到噶话,我都冇计架...
你甘讲只会加重我噶负担
你根本冇企系我噶角度帮我捻过.

换着系我,我唔会讲埋最后果句.
自己suck it up.


有时真系觉得你好自私.
love is more about giving than receiving, right?


都可以理解噶,
岩哎完交,你紧系唔会理我噶感受啦.


but i really cannot see our future.


沒有留言: